სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
მაია დვალი
|
|
რაიონი
|
ამბროლაური
|
|
სკოლა
|
სსიპ ამბროლაურის
მუნიციპალიტეტის სოფელ ბუგეულის საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
მონიოთეისტური რელიგიები
საქართველოში
|
||
თემის შინაარსი
|
||
მოსწავლეები მოიძიებენ მასალას
საქართველოში არსებული მონოთეისტური რელიგიების
შესახებ,მოახდენენ მათ კლასიფიკაციას , იმსჯელებენ იმ მოვლენებზე რამაც
გამოიწვია ამ რელიგიების გავრცელება
ჩვენს ქვეყანაში.ინტერნეტით მოიძიებენ მონოთეისტურ არქიტექტურულ ძეგლებს.
ინფორმაციას თავიანთ თანატოლებს მიაწბდიან პრეზენტაციის და ბუკლეტების
საშუალებით.
|
||
საგანი
|
||
ისტორია
|
||
დონე/კლასი
|
||
II VIII კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
სამი კვირა 9 გაკვეთილი
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
ისტ.VIII.15. მოსწავლეს
შეუძლია მსოფლიოში არსებული
რელიგიური სისტემების კლასიფიკაცირება და მათ შორის არსებულ
მსგავსებებისა და განსხვავებების გააზრება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
ისტ.VIII.16. მოსწავლეს
შეუძლია აღწეროს
მსოფლიო კულტურის შედევრები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ჩამოთვლის მსოფლიო
არქიტექტურის ღირსშესანიშნავ ძეგლებს. აჯგუფებს მათ ისტორიული ეპოქების
მიხედვით. მსჯელობს მათი შექმნის ისტორიაზე;
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
მოსწავლეები შეისწავლიან
საქართველოში არსებულ მონოთეისტურ რელიგიებს,გამოიკვლევენ მათი გავრცელების
მიზეზს, ახლო მდებარე ტერიტორიაზე ნახავენ მონოთეისტურ არქიტექტურულ ძეგლს,
დანარჩენ მონოთეისტურ ეკლესიებს
მიოძიებენ ინტერნეტით.
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
1.რა არის რელიგია?
2.ქრისტიანული
ძეგლების გარდა გინახავთ თუ არა სხვა რელიგიური ძეგლი?
3.რომელ მსოფლიო
რელიგიებს იცნობთ?
|
|
თემატური კითხვები
|
1.რა საერთო
რელიგიური თხზულება აქვთ იუდეველებსა და ქრისტიანებს?
2, რა არის
,,აღთქმული მიწა“?
3. რამ განაპირობა ისლამის სწრაფი გავრცელება?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
1.რატომ და
როგორ შეუწყო ხელი ქრისტიანობამ ერების ფორმირებას?
2. განსაზღვრეთ თუ რატომ გახდა ქრისტიანობა მსოფლიო
რელიგია?
|
|
შეფასების გეგმა
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სამიზნე ჯგუფის
მოსწავლეებინ იმყოფებიან მეორე დონეზე , აქედან გამომდინარე ისინი ფლობენ შემდეგ
უნ-
არ -ჩვევებს : კვლევის, ნაშრომის
წარმოჩენის , შემოქმედებითი, პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზების
თემის ლოგიკურად, გასაგებად წარმოდგენის, (საუბარი, გამართულობა,
ტემბრი) თვალსაჩინოების გამოყენების,
საინფორმაციო ტექნოლოგიების, აუდიტორიასთან კონტაქტის, დროის
ლიმიტის დაცვის. პროექტის დასაწყის-
ში ვიყენებ შეფასების რუბლიკას
ეროვნული სტანდარტის შედეგისა და ინდიკატორების მიხედვით შედგე-
ნილს, პრეზენტაციის შეფასების სქემას (პრეზენტაციის შესაფასებლად),პროექტის
საბოლოო შეფასების
რუბლიკას.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეები იცნობენ
მონოთეისტურ რელიგიებს და მათ საკულტო ნაგებობებს
იციან ინფორმაციის
მოძიება
მარტივ პრეზენტაციას
წარმართავენ ისტ-ის გამოყენებით
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პირველ დღეს ვხვდები
პროექტზე მომუშავე ჯგუფს, რომელშიც გაერთიანებულია 5მოსწავლე, ვგეგმავთ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტს თემაზე ,,მონოთეისტური რელიგიები საქართველოში“.
მოსწავლეთა დაწყვილებისათვის ვიყენებ
,,მისალოცი ბარათების
დაწყვილება“.ვიღებ ძველ მისალოც ბარათებს , ორად დავჭრი მის ყდაზე გამოსახულ
სურათს და ბრმად ამოვაღებინებ მოსწავლეებს ბარათების ნახევებს , შემდეგ კი
ერთმანეთს დავაწყვილებ
იმ მოსწავლეებს,
რომლებსაც ერთი და იგავე ბარათის
ნახევები შეხვდათ. ამ წესით იქმნება ორი ჯგუფი
ერთ ჯგუფში არის ორი
მოსწავლე, მეორეში სამი . პირველი ჯგუფი მუშაობს ინტერნეტში მონოთეისტურ
რელიგიაზე
ინფორმაციის მისაპოვებლად, მეორე ჯგუფი ინტერნეტში ეძებს ფოტოებს ამ რელიგიების
საკულტო ნაგებობების
შესახებ. ამ დავალების შესასრულებლად მიეცემათ ორი კვირა ბავშვები იწყებენ
დაგეგმილი დავალების შესრულებას. ორიბკვირის
განმავლობაში აგროვებენ ინფორმაციას .ინფორმაციის
შეგროვების შემდეგ
მოინახულებენ ახლო მდებარე მონოთეისტურ
ძეგლებს ამ სამუშაოს შესასრულებლად
გამოიყენებენ ფოტო და
ვიდეო აპარატურას.მოპოვებულ ინფორმაციას მოსწავლეები მომაწვდიან ელექტრო-
ნული
ფოსტით.პრობლემის წარმოქმნისას
მასწავლებელი უწევს
სათანადო კონსულტაციას . მოსწავლეები
ახარისხებენ შეგროვილ ინფორმაციას. მე-5 სამუშაო დღეს
მასწავლებელი ხვდება მოსწაბლეებს ისინი
აკეთე-
ბენ ანგარიშს სამუშაოს
მიმდინარეობაზე,შემსრულებელთა
ინდივიდუალურ წვლილზე, რა არის შესრულე-
ბული და რა არ არის
გაკეთებული. მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს მიმართულების მიმცემ საკვანძო
კითხვებს.მოსწავლეები
აგრძელებენ მუშაობას და ემზადებიან პრეზენტაციისათვის, ამზადებენ ბროშურას
თავისი
თანატოლებისათვის.
მოსწავლეები თავიანთ
ნაშრომს ურთიერთ შეფასებას გაუკეთებენ
მოსწავლეები პროექტის
პრეზენტაციას წარმოადგენენ სკოლის მოსწავლეებთან
და მშობლებთან.
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
|
სპეციალური საჭიროებები
|
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
მიეცემათ შედარებით რთულად საკვლევი მასალა
უზრუნველყოს თანატოლების დახმარება
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო
ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი (ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
შეგიძლიათ იხილოთ ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
|
ინვენტარი/მასალები
|
|
ინტერნეტრესურსები
|
იხილეთ საავტორო უფლებების
ჩანართში
|
სხვა რესურსები
|
სკოლის მოსწავლეები,
მშობლები
|
No comments:
Post a Comment